Work &

study KANADA

Internship
trainee USA

Bez velikih očekivanja nizom srećnih okolnosti do nezaboravnog Work and Travel ljeta

Work and travel Oduvijek sam želio posjetiti Ameriku i sanjao sam o tome. Kada mi se ukazala prilika da učestvujem u Work and Travel programu morao sam je iskoristiti.

Posao u Virginia Beach u Cherries Bike and Blade rentals sam dobio na sreću i prihvatio ga odmah! Nisam imao ogromna očekivanja ali sam se zato sretno iznenadio. Imao sam posao koji se možda i najbolje plaća u VB. Šef i menadzeri su odlični i prijateljski nastrojeni. Sa svima sam imao odličan odnos, svako je svakoga poštovao, cijenili su moj trud, davali mi smjene koje sam želio i onoliko koliko sam želio. Sve je odlično prošlo I taj period ću pamtiti zauvijek. Čak su mi rekli da ukoliko se vratim opet na program mogao bih lako postati I menadžer.

Zaradio sam I više nego što sam očekivao I bio sam u mogućnosti majci poslati novac, odvojiti za svojaWork and travel program putovanja i odvojiti za shopping. Otišao sam sa jednim polu punim koferom i vratio se sa dva prepuna, ali najbitnije od svega, vratio sam se kao drugacija osoba, mentalitet i nacin razmisljanja su mi se promijenili, moj mozak i srce su puni nezaboravnih iskustava i sada zivim sa jasnijim ciljevima u zivotu.

Radni deo Work and Travel programa sam završio sredinom Septembra, spakovao kofer i otisao sa AllFriends agencijom na putovanje u Californiu, Las Vegas i Grand Canyon. To su bili najbolji dani mog života jer sam oduvijek zelio posjetiti Californiu. Obisao sam San Francisco, Los Angeles, gdje sam čak otišao i na baseball utakmicu, zatim Las Vegas i Grand Canyon.

Nakon putovanja otisao sam opet u VB, kupio sve sto sam želio, napunio dva kofera, pozdravio se sa svim kolegama I divnim ljudima koje sam upoznao i nakon četiri posljednja dana u VB uputio sam se ka famoznom New York City.

Preko AirBnb-a sam našao smještaj u sred Manhattana, tri dana sam platio 160$ gdje me je dočekao domaćin za kog imam samo rijeci hvale.

Za prva dva dana obišao sam čitav Manhattan, koji uopšte nije malen treći dan sam spakovao kofere, otišao na doručak u Manhattanu, i posljednji put prošetao Američkim ulicama. Poslije toga pravac JFK aerodrom koji je toliko ogroman da uopšte nemam predstavu gdje sam bio, šta sam radio i gdje sam čekao avion.

Nezaboravno iskustvo, nešto što svima preporučujem jer vas sva dobra i loša iskustva na drugom kontinentu učine boljom i jačom osobom.